انتخاب فرش وینتیج برای دکوراسیون مدرن
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش




دکوراسیون*های مدرن، یک انتخاب واحد نیستند بلکه از تنوع زیادی برخوردارند مانند دکوراسیون*های مینیمالیسم،* روستایی، نئو مدرن و … که هرکدام ویژگی*های ظاهری متفاوتی دارند. اما چیزی که به طور کلی از دکوراسیون*های مدرن می دانیم راحتی در طراحی اجزا، سادگی ظاهر، خطوط ساده،* اشکال هندسی، خلوت بودن فضا، استفاده از نورپردازی مناسب و … است که برای داشتن یک دکوراسیون زیبا لازم است اجزای دکوراسیون، تک تک این ویژگی*ها را داشته باشند. یکی از انتخاب*های اصلی در دکوراسیون*ها فرش است هرچند که در دکوراسیون*های مدرن، نقش فرش کمی متفاوت می شود و از جنبه تزئینی آن بیشتر استفاده می شود تا استفاده به عنوان کفپوش، به همین دلیل در اکثر دکوراسیون*های مدرن، ابعاد فرش طوری انتخاب می شود که فضای خالی بیشتر باشد و کفپوش*ها به خوبی نمایش داده شوند اما با این وجود انتخاب فرش گلیم مناسب برای این دکوراسیون*ها در زیبایی بیشتر آن*ها اثر گذار است.

در دکوراسیون مدرن از اجزای کلاسیک استفاده کنید

یکی از راه*ها برای چیدمان منزل، **ترکیب دکوراسیون مدرن با سبک*های دیگر است که در میان سبک کلاسیک قابلیت بالایی برای همراهی با سبک مدرن را دارد. این یک تلفیق ماهرانه است که باید اصولی و با دقت انجام شود وگرنه چیزی از زیبایی دیده نمی شود و بیشتر آشفتگی در فضا نمایان می شود. برای این کار می توانید از چند عنصر کلاسیک د فضا استفاده کنید و سایر اجزا را به قوت خود مدرن انتخاب کنید. یکی از اجزایی که با وجود سنتی و کلاسیک بودن به خوبی در دکوراسیون*های مدرن ظاهر می شود فرش وینتیج است. این فرش در دکوراسیون مدرن تلفیقی درست و مناسب در فضا ایجاد می کند.

فرش وینتیج ، انتخابی لوکس و متفاوت برای خانه شما

در نمونه*های زیادی از دکوراسیون*های مدرن، وسایل قدیمی و کهنه به عنوان یک عنصر سنتی و دکوراتیو استفاده می شود که حتی از نمونه*های آن می تواند کاربرد زیبای عتیقه*ها در دکوراسیون*های مدرن باشد. این وسایل که در عین حال گذر زمان را نشان می دهند می توانند اصالت و روح اصلی دکوراسیون باشند. **ترکیب این اجزا با دکوراسیون*های مدرن کار ساده ایست چرا که دکوراسیون*های مدرن به طور پیش فرض ساده و خلوت هستند و این عناصر در فضای مدرن زیبایی بیشتری از خود به جای می گذارند.

چون از آن*ها به تعداد بالا استفاده نمی شود با تکرار بیهوده ویژگی فضای مدرن را از بین نمی برد. یکی از این انتخاب*های ایده آل فرش وینتیج است که با ظاهری قدیمی مانند یک عتیقه جلوه می کند.

شناخت ویژگی*های فرش وینتیج

اصطلاح وینتیج به معنای کهنه و قدیمی است که به همین دلیل فرش*هایی با ظاهری قدیمی و کهنه به این نام شناخته می شوند. در صنعت فرش ، هرچقدر که از طول عمر فرش*های دستباف گذشته باشد و پاخوردگی بیشتری داشته باشند ارزشمند**تر می شوند. از این رو با** ترفند*هایی مانند سنگ شور کردن ظاهر فرش*های دستباف استفاده شده را کهنه**تر می کنند و به آن*ها نمایی چند صد ساله می دهد. در واقع برای رسیدن به ظاهری قدیمی پرزهای فرش را قیچی می کنند یا آن*ها را خوبی می کوبند تا نمای ظاهری فرش کاملا یکدست شود.

سپس فرآیند*هایی مانند سنگ شور کردن، دوا شور کردن و … روی آن انجام می شود تا ظاهر فرش کهنگی بیشتری پیدا کند و در قسمت*هایی رنگ و رو رفته شود. این اقدامات تنها در ظاهر فرش اثر می گذارد و به بافت آن آسیبی وارد نمی کند به همین دلیل فرش وینتیج از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است در عین حال ظاهری لوکس و فریبنده در فضا ایجاد می کند. فرش*های وینتیج از نظر رنج قیمت کمی از فرش*های دستباف نو ارزان**تر است اما همچنان در دسته فرش*های لوکس و گران قیمت قرار می گیرد.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.