لوگو پست سوم-داستان ۳ لوگوی برترین ماشین ها
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
داستان ۳ لوگوی برتر صنعت خودروسازی جهان است که از ساده ترین در عین حال زیبا ترین نشان‌ها هستند. شرکت‌های بزرگ صنعت خودروسازی اغلب با نشان تجاری و لوگوهای معروشان در اقصی نقاط جهان شناخته می‌شوند. مثل همیشه هر لوگو داستانی دارد و لوگوی چنین شرکت‌هایی که به طور گسترده در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کنند و بسیار شناخته شدند باید دارای یک سری ویژگی‌هایی باشند تا به فعالیت تجاری و هویت نام تجاری این شرکت‌ها کمک به سزایی کند. پس به طور قطع و همچون بسیاری از فعالیت‌ها و صنعت‌های تجاری بزرگ دیگر، این شرکت‌های صنعت خودرو نیز متوجه تأثیر و نقش عمده طراحی لوگو و نشان در هویت نام تجاری شرکت خود هستند. در ادامه نگاه کوتاهی به نشان بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های بزرگ صنعت خودروسازی جهان می‌اندازیم.
مرسدس بنز (Mercedes-Benz)
شرکت خودروسازی آلمانی «مرسدس بنز»، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و همچنین موتورهای درون‌سوز فعالیت می‌کند امروز بیش‌تر به خاطر خودروهای فوق پیشرفته خود در جهان شناخته می‌شود خودروهایی که بیشتر زیرپای سیاستمداران بزرگ دنیاست.
مهم‌ترین و اولین چیزی که در نشان معروف مرسدس بنز نظرها را به خود جلب می‌کند چیست!؟ دقیقا همان ستاره سه پر که در میان یک دایره نقش بسته است که نشان از جاه طلبی مرسدس بنز دارد! جاه طلبیِ جهانی در دریا، خشکی و آسمان! البته اولین نشان مرسدس بنز که در سال ۱۹۰۲ میلادی به ثبت رسمی رسید در ابتدا فقط نام این شرکت بود که در اشکال و طرح‌های مختلف تا سال ۱۹۱۶ میلادی تغییر می‌کرد.

ایده استفاده از ستاره سه پر که پس از مدتی در سال ۱۹۱۶ میلادی در نشان مرسدس جا خشک کرد و هر از گاهی دست خوش تغییراتی جزئی می شد، برای اولین بار توسط «گوتلیب دایملر» که یکی از پیشگامان ساخت موتورهای درون‌سوز و توسعه خودرو بود، ارائه شد و پس از تأیید و ثبت آن تا کنون در نشان مرسدس می درخشد.

هر چند نشان رسمی مرسدس بارها با تغییراتی جزئی همراه بود اما نهایتا با اضافه شدن نام کامل شرکت مرسدس بنز در زیر این نشان از سال ۱۹۹۰ میلادی ، نهایتاً نشان رسمی این شرکت خودروسازی به شکل لوگوی ساده و زیبای کنونی خود در آمد.

آئودی (Audi)
باز هم یک شرکت خودروسازی آلمانی دیگر! از نام «آئودی» شروع می‌کنیم که همان نام خانوادگی مؤسس و بنیانگذار این شرکت بزرگ خودروساز «آگوست هورش» است. هورش در لاتین به معنی «شنیدن» -آئودی- است.
نشان آئودی تنها از چهار حلقه درهم تنیده تشکیل شده است. این نشان، نماد پیوستن چهار شرکت خودروسازی است، که تا آن زمان مستقل بودند.هر یک از حلقه های این نشان به ترتیب از سمت چپ نشان دهنده هر یک از آن چهار شرکتی هستند که در با ادغام‌شان آئودی پدید آمد، است که عبارتند از: شرکت آئودی، شرکت دی‌کی‌دبلیو، شرکت هورش و حلقه چهارم نیز نشان شرکت واندرر است. این چهار شرکت در واقع پایه‌های آئودی امروزی هستند.

این نشان تجاری که در طول تاریخ و از زمان پایه گذاری این شرکت بزرگ چندان دچار تغییر نشده است حدود سال ۱۹۱۵ میلادی توسط «لوسین برنارد» طراح، خطاط و نقاش معروف آلمانی طراحی شد و پس از آن توسط یک شرکت طراحی به نام «سِدلی پلیس» مورد اصلاحاتی قرار گرفت و به شکل نشان کنونی درآمد.
شاید ذکر این نکته جالب توجه باشد که این نشان در نگاه اول شباهت بسیاری به نشان المپیک دارد که همین شباهت باعث شکایت کمیته بین المللی المپیک در سال ۱۹۹۵ میلادی از شرکت آئودی می شود!
به هر حال شرکت آئودی در جشن صد سالگی در سال ۲۰۰۹ میلادی از نسخه جدید نشان خود رونمایی کرد. تغییراتی جزئی همچون اصلاح نوشته آئودی در زیر لوگو و کشیده شدن آن به سمت چپ و یا افزودن سایه به حلقه‌ها…
رنو (Renault)
ابتدایی ترین لوگوی شرکت رنو در سال ۱۹۰۰ میلادی نشانی بود که از ادغام و در هم تنیدن حروف «برادران رنو» تشکیل شده بود. شرکت رنو پس تغییرات چند باره لوگوی خود نهایتا در سال ۱۹۲۵ میلادی در نشان خود به شکلی در ساختار الماس رسید. پس از آن بازهم شرکت رنو در ظاهر این الماس که نشان رسمی شرکت رنو بود تغییراتی جزئی وارد کرد و مجموعاً در سال ۱۹۷۵ میلادی طی درخواستی از ویکتور وازارلی نقاش، طراح و نویسنده مجاری-فرانسوی خواست تا بر نشان رنو اصلاحاتی جهت مدرن‌تر شدن لوگو انجام دهد.

وازارلی ضمن حفظ ساختار الماس گونه در نشان رنو با خطوطی که در آن ایجاد کرد و زوایایی که برای نشان بوجود آورد ضمن کسب رضایت شرکت رنو نشان رنو را پویا‌تر کرد.
همچنین طبق آنچه در اسناد این شرکت درباره نشان رنو آمده است این لوگو در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ میلادی نیز با اصلاحاتی همراه بود.

آنچه گذشت اشاره ای مختصر بود سه لوگویی در کمال سادگی زیبا هستند و به بدون پیچیدگی خاصی در ذهن مخاطب نقش می بندد.
گردآوری تیم لوگورند
امضاي کاربر :


-سفارشات قالب ، لوگو ، کاور ..... را پذیراییم
کدنویسی قالب،ابزاروب،قالب آرایی و... با آخرین متد ها +ریسپانسیو و سئو با قیمت کم @taha_tn تلگرام
-بزرگترین سامانه و شبکه اجتماعی تبادل آی دی + کانال + گروه تلگرام
فروش teledram.ir با قیمت فوق العاده پایین و توافقی قیمت پایه 140 تومن
http://ghalebgraph.ir/Forum/Post/18605
3 قالب اختصاصی ! روبات تلگرام + کانال + سئو فوق العاده عالی سرعت لود بالا

تشکر شده:

10 کاربر از helpmaster به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mattin / karim / reactor / sayedmobin / mahdio77 / zero / maedeh6666 / dominar / alireza75 / mr-erfan /

پاسخ ها
نقل قول از 0000111
ادرس سایت لوگو رند چیه؟؟؟؟؟

گوگل بزنید میاره
امضاي کاربر :


-سفارشات قالب ، لوگو ، کاور ..... را پذیراییم
کدنویسی قالب،ابزاروب،قالب آرایی و... با آخرین متد ها +ریسپانسیو و سئو با قیمت کم @taha_tn تلگرام
-بزرگترین سامانه و شبکه اجتماعی تبادل آی دی + کانال + گروه تلگرام
فروش teledram.ir با قیمت فوق العاده پایین و توافقی قیمت پایه 140 تومن
http://ghalebgraph.ir/Forum/Post/18605
3 قالب اختصاصی ! روبات تلگرام + کانال + سئو فوق العاده عالی سرعت لود بالا

مفید بود..تشکر :)
امضاي کاربر :
شـــاد *بـــاشیــــن . . . شاید فــــردا نبـــاشین ☀



مال رنو خیلی خوشگله : )))واقعا در عین سادگی استایل خیلی شیکی داره !
ممنون!
امضاي کاربر :


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
خداروشکر...
=-=-=-=-=-=-==-=-=
به نظر من ستاره سه پر بنز نشانه ی عجیبی هست و معنی خیلی خاص و عمیقی داره که نمیشه بیانش کرد
خدایی sls بنز خیلی خوشگله
امضاي کاربر :

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.