لوگو پست دوم-اصلا لوگو چیست ؟
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
لوگو، آرم، نماد تجاری، نشانه و هر نام دیگری که صدایش می‌کنند، تصویری است که به عنوان چهره کسب و کار شما استفاده می‌شود. پس در ابتدا لازم است تا اطلاعات خود را در مورد این تصویر ساده و کوچک افزایش دهیم.
لوگو چیست؟
قبل از اینکه وارد میدان شویم لازم است که بدانیم از یک لوگو چگونه استفاده می‌شود. لوگو اولین و ابتدایی ترین عامل شناخت هر کسب‌و‌کاری است، این لوگو لزوما نباید اهداف و ماموریت کسب و کار شما را شرح دهد ولی باید راوی داستان کسب‌وکار تان باشد. لوگوها محصولات شرکت را به فروش نمی‌رسانند ولی در مرور زمان به مشتریان کمک می‌کند تا اعتمادشان نسبت به محصولات و خدمات شرکت افزایش یابد.
لوگوها به واسطه ماهیت یکتایی که دارند با ساده‌ترین اجزای گرافیکی مثل رنگ‌ها، فونت‌ها و اشکال این اجازه را به مشتریان می‌دهند تا با برند کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. از این رو باید در طراحی لوگو به این نکته توجه داشته باشید که از هر عنصر بصری با دلیل و منطق و به مقدار کافی استفاده کرد.
لوگوها ساده‌ترین راه برای یادآوری و ارجاع به یک کسب‌وکار در تبلیغات هستند هر چه لوگو شما شناخته شده تر باشد دیگر نیازی ندارید ساعت‌ها یا دفترها برای معرفی کسب و کار خود انرژی مصرف کنید، لوگوی شما این کار را برای شما خواهد کرد.
با لوگو شناخته شوید
لوگو را یک انسان در نظر بگیرید، ما ترجیح می‌دهیم که هر کسی را با نام خودش خطاب کنیم نه با مشخصات ظاهریش‌اش. این دقیقا مثل این می‌مانند که به جای اینکه بگوییم «رامین» بگوییم همان پسر تپلی که همیشه لباس نارنجی به تن دارد. این حالت دقیقا برای لوگو هم صدق می‌کند. یک لوگو نباید به صورت بصری توضیح دهد که مثلا یک کسب و کار چه می‌کند یا حتی علاقه دارد در آینده چه کاری کند. همان قدر که لوگوی شما یکتا، قابل شناسایی و روح کسب و کار شما در آن جریان داشته باشد کافی است.
اینجاست که نقش یک لوگوی قوی رخ نشان می‌دهد. وقتی که شما کسی را به خوبی نشناسید تا بتوانید با نام کوچک‌اش صدایش کنید مجبور هستید تا با سطحی‌ترین مشخصات فیزیکی‌اش مورد خطابش قرار دهید. مانند همین رامین خان که همیشه لباس نارنجی به تن دارد و تپل است.
لوگو تصویری از برند شما خواهد ساخت، هر چه مردم بیشتر با لوگوی شما تعامل داشته باشند با برند شما نیز بیشتر ارتباط برقرار خواهند کرد. ناگهان هر چه بیشتر شناخته شوید از پسری تپل که لباس مشکی به تن به «رامین» تبدیل می‌شوید. دقیقا همان اتفاقی که برای علامت تیک افتاد و به لوگوی نایک تبدیل شد یا همان اسبی که به لوگوی ایران خودرو تبدیل شد.
در این مطلب کوتاه سعی کردیم تا حدودی ذهن شما را با ماهیت لوگو آشنا کنیم، مفهومی که در عین سادگی بسیار پیچیده است. در مطالب بعد سعی خواهیم کرد با توضیح بیشتر این مفهوم شما را در انتخاب بهترین لوگو کمک کنیم.
منبع در ظاهر لوگورند
امضاي کاربر :


-سفارشات قالب ، لوگو ، کاور ..... را پذیراییم
کدنویسی قالب،ابزاروب،قالب آرایی و... با آخرین متد ها +ریسپانسیو و سئو با قیمت کم @taha_tn تلگرام
-بزرگترین سامانه و شبکه اجتماعی تبادل آی دی + کانال + گروه تلگرام
فروش teledram.ir با قیمت فوق العاده پایین و توافقی قیمت پایه 140 تومن
http://ghalebgraph.ir/Forum/Post/18605
3 قالب اختصاصی ! روبات تلگرام + کانال + سئو فوق العاده عالی سرعت لود بالا

تشکر شده:

7 کاربر از helpmaster به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mattin / amirhasan007 / karim / mahdio77 / alismart / zero / whatyouknow /

پاسخ ها
مفید بود...!


مرسی طاها جان...!
امضاي کاربر :


مِـــرسیـ اَز بَعضیــا...♥

بَـــد بَرایـ خِــیلیا...!

بهره بردیم!

تشکر :)
امضاي کاربر :
شـــاد *بـــاشیــــن . . . شاید فــــردا نبـــاشین ☀




براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.