سامانه رفع ریپورت تلگرام!!!!!!
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

www.report.ali-f.ir

برید و شماره و آیدیتونو جایگزین حروف x کنید
تمامی اطلاعات به ایمیل spam@telegram.org ارسال میشه
هیچ اطلاعاتی توسط بنده ذخیره نمیشه مطمئن باشید

+
میتونین با پرسش از متخصصان php از صحت این فرم اطمینان حاصل فرمایید


یاعلی
پاسخ ها
توی سایت اسکینک دیدم
خودتون بودید
یا کپی کردی
امضاي کاربر :
Amozesha.loxblog.com
ممنونــــــــــــــــــ
امضاي کاربر :

عایا این تبلیغ محسوب نمیشه؟ :/

فعلا لینک حذف شد تا دوستان تصمیم بگیرن
امضاي کاربر :

من الان پیام فرستادم برای رفع ریپورت...
چقدر طول میکشه رفع ریپورت شم؟؟

+ببخشید بابت اسپم
امضاي کاربر :

نقل قول از mehrshad13
من الان پیام فرستادم برای رفع ریپورت...
چقدر طول میکشه رفع ریپورت شم؟؟

+ببخشید بابت اسپم
کم کم 2 هفته بد شانس باشی دو ماه

یا حضرت ریپورت
امضاي کاربر :

تشکر شده:

1 کاربر از ashym به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mehrshad13 /

آموزش رفع ریپورت تلگرام
روش اول
همان‌طور که می‌دانید یکی از امکانات جذاب تلگرام، امکان ساخت ربات است. در این حالت کاربر می‌تواند با ساخت یک ربات، برنامه‌های مشخصی را برای آن تعریف کند. یکی از پرکاربردترین ربات‌های تعریف شده در تلگرام ربات @Spambot است. طراحی این ربات به وسیله‌ی تیم سازنده تلگرام صورت پذیرفته و افرادی که دچار ریپورت شده‌اند می‌توانند از آن استفاده نمایند. به راحتی می‌توانید با جستجو کردن نام ربات فوق در قسمت جستجوی تلگرام، آن را پیدا کنید. در این حالت با کلیک بر روی آن، با گزینه شروع یا Start مواجه خواهید شد.
اگر تسلط زیادی بر زبان انگلیسی ندارید، به هیچ عنوان نگران نباشید. زیرا تلگرام در به روزرسانی‌های جدید خود امکان نمایش تمام دستورالعمل‌های فوق را به زبان فارسی فراهم نموده و شما می‌توانید به سادگی از آن استفاده نمایید. با این حال ما آموزش رفع ریپورت تلگرام به زبان انگلیسی را به شما ارائه خواهیم داد. بعد از کلیک بر روی کلمه Start، با گزینه این یک اشتباه است یا This is a mistake مواجه خواهید شد که باید روی آن کلیک کرده و سپس گزینه I wrong, please release me را انتخاب نمایید.
بعد از انجام این کارها، پیغامی برای شما ظاهر خواهد شد که باید با کلیک بر روی گزینه Yes، آن را تأیید نمایید. محتوای این پیغام مبنی بر تماس با تیم سازنده تلگرام جهت رفع ریپورت است. سپس یک پیغام مهم برای شما ارسال می‌شود که باید حتماً گزینه نه، هرگز آن را انجام ندادم یا (No, Never did that) را انتخاب کنید. زیرا در این پیغام از شما در مورد ایجاد مزاحمت برای دیگران سؤال می‌شود. با انجام تمامی این‌کارها شما مسیر زیادی از رفع ریپورت تلگرام را طی نموده‌اید. حال باید یک متن را برای تلگرام ارسال کنید که محتوای آن شامل تقاضا برای رفع ریپورت تلگرام باشد.
روش دوم
یک روش بسیار سنتی و جالب برای رفع ریپورت وجود دارد که در طی آن شما باید از دوستان یا آشنایان خود بخواهید که برایتان پیام ارسال کنند. این پیام می‌تواند به صورت متنی یا استیکر باشد. انجام این روش مستلزم داشتن یک سری شروط است که بدین شرح‌اند:
1- تعداد ارسال‌کننده‌ها باید 10 یا بیشتر از 10 نفر باشند.
2- تمامی ارسال‌کننده‌ها باید شماره شما را در مخاطبین خود سیو کرده باشند. در حقیقت کسی نمی‌تواند صرفاً با داشتن آیدی اکانت شما، پیام یا استیکر بفرستد.
3- با افزایش تعداد ارسال‌کننده‌ها زمان خارج شدن از ریپورت هم کاهش خواهد یافت.
نکته مهم: شما نباید در یک بازه زمانی 4 روزه تا یک هفته، پیام‌ها یا استیکرهایی که برایتان ارسال شده است را باز کنید. در صورت انجام این کار، باید تمام مراحل فوق را مجدداً تکرار نمایید. با گذشت بازه زمانی فوق اکانتتان به حالت طبیعی بازخواهد گشت. به این موضوع هم توجه داشته باشید که در طول این زمان می‌توانید در گروه‌ها پیام بفرستید یا پست‌های کانال‌های مختلف را بررسی کنید، اما حق ارسال پیام به افراد ناشناس که شماره شما را ذخیره نکرده‌اند را ندارید.
سخن آخر
در این مقاله تلاش بر این بود تا ابتدا اهمیت تلگرام و دلایل محبوبیت آن ذکر شود سپس با توضیح مشکل ریپورت در تلگرام، آموزش رفع ریپورت تلگرام نیز ارائه گردد. در پایان لازم است به این موضوع اشاره کنیم که وب‌سایت خرید فالوور اینستاگرام یک وب‌سایت فعال با خدمات گسترده در زمینه شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که می‌توانید از خدمات آن استفاده نمایید.
روش سوم ...
برای مطالعه آموزش رفع ریپورت تلگرام کلیک کنید .

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.