- صفحه اصلي قالب گراف
- انجمن
- آپلود سنتر
- تبليغات
- ورود
- عضويت
- خوراک
- نقشه
- تماس با ما
- ارسال پيام به مدير در انجمن ghalebgraph@gmail.com\09394943902
منظور از محتوای متنی همان محتوای نوشتاری است که همه ما روزانه با آن سر و کار داریم. از محتوایی که در کتابها و مقالات مختلف هست گرفته تا محتوای سایتها، وبلاگها و… . این روزها در دنیای دیجیتال، خدمات تولید محتوای متنی تبدیل به یک نیاز اساسی شده است. اکثر کسب و کارها برای شناساندن خود به مخاطبان هدف نیاز به محتوای متنی دارند.
از محتوای متنی به منظور توضیح یک مسئله یا انتقال پیام استفاده میشود. البته اگر از محتوای متنی میخواهید برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید، باید حتما استراتژی داشته باشید. به یاد داشته باشید که تنها با استراتژی محتوا میتوانید به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.
انواع محتوای متنی در دنیای دیجیتال:
همان طور که قبلا اشاره شده، خدمات تولید محتوای متنی میتواند به شناساندن شما به مخاطبان کمک کند، آنها را تبدیل به مشتری کند و در نتیجه آنها را متقاعد کند که از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. انواع محتوای متنی به طور خلاصه به شرح زیر است:
تولید محتوای سایت:
تولید محتوای متنی برای سایت باید به گونهای انجام شود که برای مخاطبان هدفتان قانع کننده باشد، اما این مسئله به تنهایی کافی نیست. برای اینکه مخاطبان مطالب شما را بخوانند، باید مطالبتان در موتورهای جستجو رتبههای خوبی بگیرد تا مخاطبان شما جذب شوند. بنابراین تولید محتوا برای سایت دارای نکات زیادی است که یک نویسنده متخصص از آگاهی دارد.
محتوای متنی تبلیغاتی:
شما علاوه بر محتوایی که در سایت یا وبلاگ خود درج میکنید، برای بیشتر شناخته شدن، نیاز به تبلیغات نیز دارید. محتوای تبلیغاتی که اصطلاحا به آن کپی رایتینگ گفته میشود، یکی از انواع محتوای متنی است که به منظور تبلیغات و فروش نوشته میشود.
تولید محتوای تخصصی:
یکی دیگر از انواع محتوای متنی، محتوای تخصصی است. شما برای تولید محتوای تخصصی نیاز به نویسندگان متخصص دارید. برای مثال، فردی که بتواند یک مقاله تخصصی راجع به تعمیرات تلفن همراه تولید کند با فردی که مقاله تخصصی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی مینویسد متفاوت است.
محتوای متنی شبکه های اجتماعی:
شبکههای اجتماعی نیز یکی دیگر از جاهایی است که شما نیاز به خدمات تولید محتوای متنی دارید. شما باید محتوایی بنویسید که مخاطبان را درگیر کند و آنها را ترغیب به انجام عملی کند. مثلا میتوانید چنان محتوای جذابی بنویسید که کاربر را تحت تاثیر قرار داده و منجر شود که پست شما را لایک کند، نظر بدهد یا آن را به اشتراک بگذارد.