میز و گیره صنعتی هامون
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
از میز صلیبی برای فرز کاری ها و یا سوراخکاری های دریل رادیان استفاده می شود. استفاده از میز صلیبی، سوراخکاری با دریل را قادر به برخورداری از ظرافت و دقت بالایی می سازد. میز صلیبی یک طرفه ابزاری مناسب و دقیق برای فرزکاری، سوراخکاری و قلاویز زنی بوده که کارخانه ابزارسازی پیشرو با بهره گیری دانش و طراحی روز و با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک آن را تولید و روانه بازار کرده است. شرکت ورتکس تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات جانبی تراشکاری که از سال 1978 فعالیت خود را در کشور تایوان آغاز نموده است. در این قسمت به معرفی انواع میزهای صلیبی ارائه شده توسط شرکت معرف ابزار خواهیم پرداخت. در این قسمت به معرفی انواع میزهای صلیبی خواهیم پرداخت. برای ثابت نگه داشتن قطعات در هنگام کار کردن با آن ها بهترین ابزار، گیره است. مقدار حداکثر حرکات طولی دستگاه برابر با ۴۳۰ میلی متر بوده و میزان حرکات عرضی آن نیز برابر با مقدار ۲۸۰ میلی متری است. این ساعت را در هر عرض جغرافیایی میتوان به کار برد؛ تنها لازم است که صفحه ساعت با افق، زاویهای به اندازه عرض جغرافیایی بسازد. در ادامه برای ارزیابی شاخصهای کینماتیکی فلکشن، والگوس و چرخش ساق پا از آزمودنیها خواسته شد که برای جلوگیری از حرکت نشانگرها با حداقل لباس تست را انجام دهند.
ابعاد استاندارد گیره های صنعتی
این ابعاد استاندارد به انجام سریع تر و با کیفیت تر فعالیت های ماشین کاری مختلف ختم خواهد شد. در رابطه با مقدار وزنی میز صلیبی TP-600 نیز باید بگوییم که از وزن استانداردی برخوردار بوده و مقدار آن برابر با ۸۰ کیلوگرم می باشد. شاخص مثلثی آن از جنس فلز (برنج) و قابل استفاده در عرض 25 درجه و 42 دقیقه میباشد. قابل نصب برروی پایه دریل حرفه ای پروکسون و یا سایر پایه های موجود در بازار. میز متحرک سی تی 200 برای کارهای فرزکاری ظریف و سبک بسیار کارا و مناسب است .به صورت معمول از دریل های پایه دار سری ام وی دی 480 و 600 براى دریل کارى بسیار ظریف مى توان استفاده نمود اما ساختار ماشین قابلیت بکارگیری به عنوان ریز فرز را دارد .براى این منظور می توان از این میز صلیبی استفاده نمود , این میز هم از نظر اندازه و هم از نظر خصوصیات نصب ,کاملا با این دریل ها قابل استفاده است . ۳.ماشین تراش معمولی نرم شده از این ماشینها اغلب در کارهای تولیدی استفاده میگردد زیرا که قدرت تولیدی آنها زیاد بوده و نیز قدری سنگین تر ساخته می شوند.
بهترین جنس برای گیره های صنعتی
بهترین نوع این گیره های صنعتی از آلیاژ فولاد ساخته شده که از مقاومت بسیار بالایی برای انجام فعالیت های سنگین برخوردار است. ۴۰۰ میلی متری است و از این حیث دارای استاندارد ترین حالت ممکن قرار دارد. میز صلیبی دارای شیار های تی شکل (T-slot) میباشد که در آن ها مهره های تی شکل رفته و چفت می گردند. مورد دوم مربوط به چدن استفاده شده در ترکیب گیره می شود؛ همانطور که در بخش مشخصات گیره زیر دریلی اشاره شد این محصولات از دو نوع چدن داکتیل و چدن خاکستری تولید شده اند که به علت ترکیبات چدن داکتیل، گیره های تولید شده با این نوع مواد قیمتی نسبتا بالاتری در مقایسه با نوع دیگر خواهد داشت. این ماشین بر حسب کارایی آن ،در ماشین سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر مواردی که ذکر شد ،با این ماشین می توان روی سطح خارجی و داخلی قطعات کار،شیار ،جای خار،شکلهای مختلف هندسی ،حتی موارد استثنایی فرم منحنی دندانه ها را به وجود آورد. گیره زیر دریلی ساخت کشور تایوان بوده و کارایی خود را در صنایع مختلف اثبات نموده است. این میز برای استفاده در منازل، رستوران ها، کافی شاپ ها و حتی فضاهای باز مناسب می باشد.


میزهای صلیبی یا کشویی ابزارسازی پیشرو
ابزارهایی مناسب برای حرکت طولی و عرضی قطعات می باشند که در سایزبندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت مناسب در مقایسه با سایر محصولات مشابه … روبند نیاز به یک مهره دارد این مهره روبند داخل شیار میز قرار می گیرد فک روبند از بالا روی قطعه کار قرار میگیرد و با استفاده از پیچ روبند مهره روبند و فک روبند را محکم می کنیم. میز صلیبی بسته به استفاده های گوناگون اندازه ها و شکل های متفاوتی دارد. مدت زمانی را که میتوان در طول روز از ساعت استفاده کرد به جهت جغرافیایی آن بستگی دارد. در وسط صفحه زیرین (پایه) یک استوانهای به قطر 1/3 سانتیمتر حاوی قطبنما و خطوط کندهکاری شده چهار جهت اصلی را نشان میدهد و همچنین فلشها که شمال جغرافیایی را نشان میدهد. سرعت برش برحسب متر در دقیقه: قطر بر حسب میلی متر در عدد پی در تعداد دور تقسیم بر ۱۰۰۰ · برای ایجاد فرم های گونا گون در تراشکاری رنده هایمختلفی مورد نیاز است که لبه برنده ان ها دارای فرم های متنوعی می باشد .درسیستم ISO رنده های تراشکاری را در 9 نوع استا ندارد کرده اند . میز صلیبی ورتکس | میزهای صلیبی VCT-820 ابزاری است جهت حرکت طولی و عرضی قطعات میباشند .
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.